Виконані роботи до практичного заняття № 2
Розробити квест або вебквест для учнів 1-4 класів з мови або читання відповідно до тем , вивчених учнями.
Критерії оцінювання
Середній 1 бал Достатній 2 бали Високий 3 бали Розуміння завдання Включені матеріали,
що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне
джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється Включаються як
матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не
мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел Робота демонструє
точне розуміння завдання Виконання завдання Випадкова підбірка матеріалів;
інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на
питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію Не уся інформація узята з
достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення
до теми Оцінюються роботи різних
періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення
до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з
достовірних джерел Результат роботи Матеріал логічно не побудований
і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені
завдання Точність і структурованість
інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція
і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи Чітке і логічне представлення
інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре
структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка
матеріалу, визначеність позиції Творчий підхід Студент просто копіює
інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему;
робота мало пов'язана з темою веб-квеста Демонструється одна точка зору
на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень Представлені різні підходи до
вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає
точку зору мікрогрупи