Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Інтерактивні методи навчання

          • Основи гендерної педагогіки

            • Нульова секція

            • Розділ 1. Соціально – педагогічні та правові перс...

            • Розділ 2. Соціологічні та психологічні перспективи...

              • FileЛекція 3.Базові концепції поняття "гендер", "генде...

              • FileЛекція 4. Гендерний розвиток: процес соціалізації.

              • FolderПрактичні заняття до Розділу 2

              • AssignmentВиконані завдання до практичного 3

              • AssignmentВиконані завдання до практичного 4

              • QuizТест 2

              • QuizАтестаційний проміжний контроль (Р.1-2)

            • Розділ 3. Освіта та зміна гендерних ролей

            • Розділ 4. Гендерний розвиток соціального педагога

            • Індивідуальне завдання

            • Неформальна/інформальна освіта

            • Підсумковий контроль

          • Психологія пошуку роботи ВД

          • Соціально-педагогічний захист та підтримка дітей-с...

          • Тренінгові технології в соціально-педагогічній роб...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Основи гендерної пед ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Основи гендерної педагогіки
  6. Розділ 2. Соціологічні та психологічні перспективи...
  7. Виконані завдання до практичного 4

Виконані завдання до практичного 4

Completion requirements
Opened: Sunday, 9 March 2025, 12:00 AM
Due: Tuesday, 18 March 2025, 12:00 AM

18/03/ 25/ Завдання 1. Питання для обговорення: 1) Як роль батьків (мами та тата) змінюється у гендерній соціалізації дитини? 2) Як однолітки впливають на 3) гендерні ролі у дитячому середовищі? 4) Які іграшки сприяють 5) формуванню стереотипів гендерних ролей? 6) Як засоби масової 7) інформації та реклама впливають на гендерні уявлення

Завдання 2: Кейс-стаді . Студенти отримують конкретний кейс: історію родини, де батьки мають різний підхід до виховання хлопця та дівчини (наприклад, батько ставить більший акцент на фізичне виховання сина, а мати більше фокусується на розвитку емоційної сфери дочки). Задача студентів: 1)Проаналізувати, як таке виховання може вплинути на гендерну ідентичність дітей. 2)Які проблеми можуть виникнути у майбутньому щодо гендерних ролей? 3)Які корективи могли б зробити соціальні педагоги в такій ситуації?

  • практичне4.docx практичне4.docx
    12 November 2024, 10:35 PM
Data retention summary
Get the mobile app