Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Інтерактивні методи навчання

          • Основи гендерної педагогіки

            • Нульова секція

            • Розділ 1. Соціально – педагогічні та правові перс...

            • Розділ 2. Соціологічні та психологічні перспективи...

              • ФайлЛекція 3.Базові концепції поняття "гендер", "генде...

              • ФайлЛекція 4. Гендерний розвиток: процес соціалізації.

              • ТекаПрактичні заняття до Розділу 2

              • ЗавданняВиконані завдання до практичного 3

              • ЗавданняВиконані завдання до практичного 4

              • ТестТест 2

              • ТестАтестаційний проміжний контроль (Р.1-2)

            • Розділ 3. Освіта та зміна гендерних ролей

            • Розділ 4. Гендерний розвиток соціального педагога

            • Індивідуальне завдання

            • Неформальна/інформальна освіта

            • Підсумковий контроль

          • Психологія пошуку роботи ВД

          • Соціально-педагогічний захист та підтримка дітей-с...

          • Тренінгові технології в соціально-педагогічній роб...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Основи гендерної пед ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Основи гендерної педагогіки
  6. Розділ 2. Соціологічні та психологічні перспективи...
  7. Виконані завдання до практичного 4

Виконані завдання до практичного 4

Умови завершення
Початок приймання: неділю 9 березня 2025 00:00 AM
Термін спливає: вівторок 18 березня 2025 00:00 AM

18/03/ 25/ Завдання 1. Питання для обговорення: 1) Як роль батьків (мами та тата) змінюється у гендерній соціалізації дитини? 2) Як однолітки впливають на 3) гендерні ролі у дитячому середовищі? 4) Які іграшки сприяють 5) формуванню стереотипів гендерних ролей? 6) Як засоби масової 7) інформації та реклама впливають на гендерні уявлення

Завдання 2: Кейс-стаді . Студенти отримують конкретний кейс: історію родини, де батьки мають різний підхід до виховання хлопця та дівчини (наприклад, батько ставить більший акцент на фізичне виховання сина, а мати більше фокусується на розвитку емоційної сфери дочки). Задача студентів: 1)Проаналізувати, як таке виховання може вплинути на гендерну ідентичність дітей. 2)Які проблеми можуть виникнути у майбутньому щодо гендерних ролей? 3)Які корективи могли б зробити соціальні педагоги в такій ситуації?

  • практичне4.docx практичне4.docx
    12 листопада 2024, 22:35 PM
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток