Загальне
http://epkznu.com/%d0%b2%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d1%87%d1%96/
Контент розділу передбачає формування уявлення тренінгу як найдієвішої форми навчання будь-якої цільової аудиторії, дає можливість напрацювати методики та інструменти розробки авторського тренінгу
Завдання полягає в розумінні своїх професійних прагнень. Як ви бачите свою майбутню діяльність. Розуміння переспектив які надає здатність розробляти та проводити тренінги. Зрозуміти як даний курс наближає вас до реалізації професійних прагнень.
1. Вправа "Факти про себе" виконання на дошці - 1 бал, озвучено в он-лайні з увімкненою камерою до 2-х балів.
2. Чітко визначена ціль на курс яка містить відповідь на питання (що?, де?, коли?, як? скільки?, навіщо) - до 3-х балів
Завдання потребує уважного аналізу якостей яких потребує тренерська діяльність.
1. Проаналізуйте за вказаними показниками поведінкові критерії. На скільки ці якості притаманні вам. - оцінюється до 2-х балів
2. Наявність переліку навичок які треба пропрацювати - оцінюється до 3-х балів
3. Розробка кроків які дадуть можливість цього досягти - оцінюється до 5 балів.
1. Оберіть цільову аудиторію (ЦА) для якої плануєте проведення тренінгу
2. Визначтеся з проблемою ЦА яку прагнете вирішити під час тренінгу
3. Встановіть мету проведення тренінгу
4. Користуючись інструментом "Цикл Колба" оберіть структуру тренінгу тобто послідовність теорії, практики, досвіду учасників та теоретичного матералу дасть найкращий результат .
1. Встановіть проблему обраної для тренінгу ЦА
2. Які зміни за час тренінгу мають відбутися з учасниками тренінгу
3. Визначте час який потрібен для того щоб відбулися зміни - регламент тренінгу
4. Який контент тренінгу має бути - структура тренінгу
1. Перегляньте нотатки розробленої першої частини тренінгу
2. Створіть власну презентацію і пропишіть текст вашої самопрезентації та представлення теми.
3. Опишіть спосіб знайомства групи та як з'ясуєте їх очікування.
4. Складіть чіткий перелік правил та спосіб їх встановлення на тренінгу.
5. Опишіть у який спосіб залучите учасників до рухової активності.
6. Вкажіть першу вправу .
7 Як проводитимете перший фітбек тренінгу.
1. Визначте операції процесу які мають виконати учасники
2. Оберіть контекст для опису процесу
3.Зазначте фокус уваги який має тримати учасник
4. Зробіть прив'язку до ЦА
5. Дайте повний текст опису вправи на дошці .
Презентація тренінгу виконується в довільній формі але має містити наступні компоненти:
ПЕРША ЧАСТИНА ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП
1. Опишіть підготовчий етап тренінгу шляхом відповідей на такі питання:
Як було здійсно вибір тематики тренінгу?
Як визначилася тема та рівень проблеми (за пірамідою Ділтса) цільової аудиторії.
Яку мету визначили та яких змін від учасників маєте досягти
Чим керувалися при виборі вправ та їх послідовністю в тренінгу
ДРУГА ЧАСТИНА ОПИС ТРЕНІНГУ
Назва
Мета та завдання
Регламет та структура
Основні блоки та їх опис
Роздатковий матеріал
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТРЕНІНГУ ДЛЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
1. Тема тренінгу і короткий опис про що цей тренінг тобто про що: ппоговоримо/розповімо/обговоримо/поділимося/отримаємо/дамо/створисо/ тощо
2. Для кого цей тренінг буде корисним. Опишіть основні категорії учасників. Наприклад, підлітки які хочуть..... жінки які потребу.ть .......тощо
3. Опишіть контент структурних модулів програми тренінгу тобто що очікує учасників - регламент та короткий контент тренінгу
4. Формат тренінгу тобто як буде проходити тренінг.
Увага! Вправу заліку маєте відзняти - це вправа з вашого тренінгу і залити її в презентацію.
1. Ознайомтеся з умовами завдання.
2. Оберіть тему тренінгу
3. Знайдіть україномовні або англомовні приклади відео вправ з теми
4. Завантажуйте короткі відео (здійсніть обзку відео за потреби )
5. Завантажте на свій слайд в презентації