Section outline
-
-
Шановні здобувачі освіти!
Нагадуємо про важливість дотримання принципів академічної доброчесності під час освітнього процесу, виконання завдань, написання контрольних (курсових) робіт та інших видів освітньої діяльності.
Академічна доброчесність є основою якісної освіти та успішної професійної діяльності в майбутньому. Детальніше з принципами та вимогами можна ознайомитися у Кодексі академічної доброчесності ВСП ЕПФК ЗНУ за посиланням: http://surl.li/kifzzx
Також пропонуємо ознайомитися з Положенням про порядок і процедуру врегулювання конфліктних ситуацій у ВСП «Економіко-правничий фаховий коледж ЗНУ» http://surl.li/cnsirj, яке допоможе вирішувати суперечності в освітньому процесі конструктивно та відповідно до встановлених правил.
Разом ми створюємо атмосферу взаємоповаги, довіри та справедливості! -
http://epkznu.com/%d0%b2%d0%b8%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d1%87%d1%96/ -
-
-
-
Завдання виконуються в асинхронному форматі навчання та в межах зазначеного терміну
-
1. Створіть презентацію для розробки власного авторського тренінгу.
2. На 2 бали розробіть власну презентацію себе і теми тренінгу та запитом на курс
3. На 3 бали доповність завдання 2 переліком правил
4. На 5 балів доповність завдання 3 і відповідно темі розробіть розминку.
5. Файли збережіть у форматі пдф і прикріпіть. -
1. Продовжіть презентацію розробки авторського тренінгу.
2. На 2 бали доповність структурою не менше одного блоку тренінгу
3. На 3 бали доповність структурою тренігу необхідної кількості блоків
4. На 5 балів доповність структурою тренігу необхідної кількості блоків та їх наповненням відповідно темі тренінга.
5. Файли збережіть у форматі пдф і прикріпіть. -
1. Продовжіть презентацію розробки авторського тренінгу.
2. На 2 бали доповність структурою не менше одного блоку тренінгу вправами та їх формою організації
3. На 3 бали доповність структурою тренігу необхідної кількості блоків та контентом вправ та їх формою організації не менше 2-х
4. На 5 балів доповність структурою тренігу необхідної кількості блоків та їх наповненням відповідно темі тренінга описом вправ та їх формою організації
5. Файли збережіть у форматі пдф і прикріпіть.
-
-
5 балів – Застосувати метод в програмі тренінгу і обрати варіанти вправ які можуть бути модифіковані і вказати чинники які можуть на це вплинути
3 бали – здійснено модифікацію однієї вправи
2 бал – скласти перелік етичних правил тренінгової роботи. -
5 балів за надання оціночних шаблонів та критеріїв усіх 3-х типів для кожного етапу тренінгу
3 бали – шаблони оцінок тренінгу 2-х типів
2 бали – опитувальник по завершенню тренінгу -
5 балів – дати перелік ризиків які можуть виникнути під час тренінгу і варіанти рішень
3 бали – опис роботи групи протягом програми тренінгу
2 бали – скласти перелік з описом динаміки групи
-
Освітній процес дає можливість реалізувати власну індивідуальну освітню траєкторію і отримати програмні результати працюючи шляхом виконання завдань на інших освітніх платформах.
Створення тренінгів. Ефективні методи навчання. За посиланням: https://ippo.com.ua/training/stvorenna-treningiv-efektivni-metodi-navcanna-1430
Сертифікат курсу здійснюється за оплату тому можете надати результати прогресу. -
Розробка авторського тренінгу
По завершенню вивчення освітнього компоненту здобувач освіти має продемонструвати здатність розробляти контекст тренінгу як «від ідеї» орієнтуючись на виявлення потреб цільової аудиторії, так та і «від замовника» отримуючи завдання від адміністрації закладу освіти або іншої організації. Обирати тему та методи впливу на аудиторію відповідно ресурсу та компетенції які має. Тому презентація авторського тренінгу може бути зроблена відповідно встановлених рівнів:
Середній рівень до 10 балів має бути представлена ідея тренінгу:
У форматі презентації здійснити:
Опис актуальної проблеми певної цільової аудиторії
Способи (вправи) які можуть виправити ситуацію, що склалася у цільової аудиторії
Представити назву, мету, завдання, структуру та методи треніну
Результати що плануються отримати і способи отримання зворотного зв’язку.
Достатній рівень до 15 балів має бути представлено повне портфоліо авторського тренінгу
У файловому форматі:
План тренінгу розписаний з урахуванням часових меж
Сценарій тренінгу з повним текстом тренера та описом вправ
Дизайн тренінгу та матеріальне забезпечення
У форматі презентації здійснити:
Опис актуальної проблеми певної цільової аудиторії
Способи (вправи) які можуть виправити ситуацію, що склалася у цільової аудиторії
Представити назву, мету, завдання, структуру та методи тренінгу
Результати що плануються отримати і способи отримання зворотного зв’язку.
Високий (творчий) рівень до 20 балів - це аналіз результатів після реалізованого тренінгу
У файловому форматі те що було використано:
План тренінгу розписаний з урахуванням часових меж
Сценарій тренінгу з повним текстом тренера та описом вправ
Дизайн тренінгу та матеріальне забезпечення
У форматі презентації:
Зазначити актуальність проблеми цільової аудиторії
Представити назву, мету, завдання, структуру та методи тренінгу
Способи (вправи) які були використані
Способи отримання зворотного зв’язку
Результати які були отримні. -
-
1. Ознайомтеся з умовами завдання.
2. Оберіть тему тренінгу
3. Знайдіть україномовні або англомовні приклади відео вправ з теми
4. Завантажуйте короткі відео (здійсніть обзку відео за потреби )
5. Завантажте на свій слайд в презентації
-
-
-
Увага! Вправу заліку маєте відзняти - це вправа з вашого тренінгу і залити її в презентацію.