Тематический план
Общее
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади початкового курсу української мови.
Тема 1. Методика навчання української мови як педагогічна наука
Тема 2. Дидактичні основи навчання української мови
Тема 3. Урок - основна форма навчання української мови в НУШ.
РОЗДІЛ 2. Методика навчання грамоти
Тема 4. Методика навчання грамоти в умовах Нової української школи
Тема 5. Добукварний період навчання грамоти, його особливості та завдання
Тема 6. Букварний період навчання грамоти, методика його проведення
Тема 7. Післябукварний період навчання грамоти
РОЗДІЛ 3. Технології у виробленні графічних навиків каліграфічного письма
Тема 8. Теоретичні питання методики навчання каліграфії
Тема 9. Вироблення навичок каліграфічного письма в учнів першого класу
Тема 10. Вироблення навичок каліграфічного письма в 2-4 класах
РОЗДІЛ 4. Методика вивчення основних мовних розділів
Тема 11. Методика вивчення фонетики і графіки
Тема 12. Методика навчання орфографії
Тема 13. Навчальні диктанти як важливий засіб формування в учнів орфографічного грамотного письма.
Тема 14. Методика вивчення елементів лексикології
Тема 15. Психолого-педагогічні особливості словникової роботи в початковій школі.
Тема 16. Методика вивчення морфемної будови й знайомство з елементами словотворення
РОЗДІЛ 5. Методика формування в молодших школярів граматичних понять
Тема 17. Методика вивчення частин мови
Тема 18. Методика роботи над елементами синтаксису
РОЗДІЛ 6. Методика розвитку мовлення учнів початкової школи
Тема 19. Науково-методичні засади методики розвитку мовлення
Тема 20. Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови. Методика формування аудіативних умінь.
Тема 21. Робота над продуктивними видами мовленнєвої діяльності: говоріння, письмо
Тема 22. Перекази як види письмових робіт з розвитку зв’язного мовлення. Методика проведення переказів.
Тема 23.Методика роботи над учнівськими творами в початковій школі
Тема 24. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на уроках української мови в умовах НУШ
Підсумковий контроль
ІДЗ на І семестр ( 20 балів)
ІДЗ на ІІ семестр ( 20 балів)
Критерії оцінювання ІДЗ :
1. Зазначено тему й мету уроку - 2 бали
2. Зміст навчальної ситуації відповідає структурі уроку - 4 бали
3. Вибір оптимальних методів, прийомів, технологій навчання - 10 балів
4. Дотримання дидактичних принципів навчання - 2 бали
5. Оригінальність, інноваційність уроку - 2 бали
Іспит