Тема 6. Завдання 2
Високий рівень (5 б)
- Після презентації вашої історії (це може бути сторіз, пост, рекламна кампанія в соцмережах, публікація в ЗМІ) необхідно отримати зворотний зв'язок.
Поясніть, для чого потрібен цей етап. Опишіть, як ви можете отримати фідбек (голосування, заповнення відповідної форми, 5 зірочок у застосунку тощо) та що робитимете з результатами.
2. Найпоширенішими помилками, які заважають сторітелінгу бути ефективним, є
- багатослів'я (коли втрачається сенс і мета історії)
- невмотивованість вчинків та почуттів персонажів, через що втрачається логіка оповіді, такій оповіді не хочеться довіряти
- нехтування проблемами та смаками аудиторії (тоді просто ніхто не зацікавиться)
Знайдіть 3 приклади сторітелінгу, коли в ньому було допущено помилки (такими прикладами можуть бути сторіз в інтернет-магазині, рекламні кампанії в соцмережах або на телебаченні тощо)
Середній рівень (3 б)
Найпоширенішими помилками, які заважають сторітелінгу бути ефективним, є
- багатослів'я (коли втрачається сенс і мета історії)
- невмотивованість вчинків та почуттів персонажів, через що втрачається логіка оповіді, такій оповіді не хочеться довіряти
- нехтування проблемами та смаками аудиторії (тоді просто ніхто не зацікавиться)
Знайдіть 3 приклади сторітелінгу, коли в ньому було допущено помилки (такими прикладами можуть бути сторіз в інтернет-магазині, рекламні кампанії в соцмережах або на телебаченні тощо)
Достатній рівень (2 б)
Після презентації вашої історії (це може бути сторіз, пост, рекламна кампанія в соцмережах, публікація в ЗМІ) необхідно отримати зворотний зв'язок.
Поясніть, для чого потрібен цей етап. Опишіть, як ви можете отримати фідбек (голосування, заповнення відповідної форми, 5 зірочок у застосунку тощо) та що робитимете з результатами.
Критерії оцінювання: на кожному рівні максимально оцінюється високий рівень аргументації.