Тема 6. Завдання 2

Високий рівень (5 б)

  1. Після презентації вашої історії (це може бути сторіз, пост, рекламна кампанія в соцмережах, публікація в ЗМІ) необхідно отримати зворотний зв'язок.

Поясніть, для чого потрібен цей етап. Опишіть, як ви можете отримати фідбек (голосування, заповнення відповідної форми, 5 зірочок у застосунку тощо) та що робитимете з результатами.

          2. Найпоширенішими помилками, які заважають сторітелінгу бути ефективним, є

- багатослів'я (коли втрачається сенс і мета історії)

- невмотивованість вчинків та почуттів персонажів, через що втрачається логіка оповіді, такій оповіді не хочеться довіряти

- нехтування проблемами та смаками аудиторії (тоді просто ніхто не зацікавиться)

              Знайдіть 3 приклади сторітелінгу, коли в ньому було допущено помилки (такими прикладами можуть бути сторіз в інтернет-магазині, рекламні кампанії в соцмережах або на телебаченні тощо)


Середній рівень (3 б)

Найпоширенішими помилками, які заважають сторітелінгу бути ефективним, є

- багатослів'я (коли втрачається сенс і мета історії)

- невмотивованість вчинків та почуттів персонажів, через що втрачається логіка оповіді, такій оповіді не хочеться довіряти

- нехтування проблемами та смаками аудиторії (тоді просто ніхто не зацікавиться)

Знайдіть 3 приклади сторітелінгу, коли в ньому було допущено помилки (такими прикладами можуть бути сторіз в інтернет-магазині, рекламні кампанії в соцмережах або на телебаченні тощо)


Достатній рівень (2 б)

Після презентації вашої історії (це може бути сторіз, пост, рекламна кампанія в соцмережах, публікація в ЗМІ) необхідно отримати зворотний зв'язок.

Поясніть, для чого потрібен цей етап. Опишіть, як ви можете отримати фідбек (голосування, заповнення відповідної форми, 5 зірочок у застосунку тощо) та що робитимете з результатами.


Критерії оцінювання: на кожному рівні максимально оцінюється високий рівень аргументації.