Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Креативне мислення

          • Штучний інтелект: від теорії до практики

          • Бізнес англійська мова

          • Екстримальні види спорту (Гальченко Л.В.)

          • Інформаційні технології управління контентом

          • Критичне мислення (Бабенко В.) (Вибіркова дисципліна)

          • Метод сторітелінгу

            • Загальне

            • Розділ 1. Сторітелінг у професійній діяльності та ...

              • ФайлЛекція 1. Історія та сторітелінг

              • ЗавданняТема 1. Завдання 1

              • ФайлЛекція 2. Етапи роботи з історією

              • ЗавданняТема 2. Завдання 1

              • URL (веб-посилання)Тема 2. Лекція 2

              • ЗавданняТема 2. Завдання 2

              • ФайлТема 3. Лекція

              • ЗавданняТема 3. Завдання

              • ТестМодульний тест 1

              • URL (веб-посилання)Тема 4. Лекція

              • ЗавданняТема 4. Завдання

              • URL (веб-посилання)Тема 5. Лекція

              • ЗавданняТема 5. Завдання

              • URL (веб-посилання)Тема 6. Лекція

              • ЗавданняТема 6. Завдання 1

              • ЗавданняТема 6. Завдання 2

              • ТестМодульний тест 2

            • Підсумковий контроль

          • Методика організації волонтерської діяльності/ Тар...

          • Оздоровчий фітнес (Багорка А.М.)

          • Організація анімаційної діяльності

          • Основи медіаграмотності

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Вхід

Метод сторітелінгу в ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Метод сторітелінгу
  6. Розділ 1. Сторітелінг у професійній діяльності та ...
  7. Тема 1. Завдання 1

Тема 1. Завдання 1

Умови завершення

Високий рівень (5 б)

До кожного типу історій доберіть по 2 приклади історій, зазначте посилання на них, поясніть, в яких умовах ці історії можуть використовуватись, та з якою метою.

Середній рівень (3 б)

До кожного типу історій доберіть по 1 прикладу історій, зазначте посилання на них, поясніть, в яких умовах ці історії можуть використовуватись, та з якою метою.

Достатній рівень (2 б)

Напишіть 5 брендів, при згадці яких у голові виникають певні історії, образи або асоціації (записати й самі асоціації також).  Наприклад: сік "Садочок" – їжачок несе його замість яблучка, бо сік смачніший


Види історій:

Драматичні.

Драматичні історії – це про драматичні події, які розкривають людям важливість проблем або надихають, показуючи мужність чи жертовність інших.

Персональні.

Персональні історії відкривають власні знання та досвід спікера і додають йому авторитету. Це також дає можливість побачити людям ваше приватне життя ближче, ніж вони бачить зазвичай. Такий сторітелінг допомагає налагодити зв’язок з аудиторією.

Символічні.

Символічні історії – коли оратор через історію надає тому, про що йдеться, ширшого та масштабнішого значення.

Наприклад, спікер може надати символізму історії про героїв Крут і сказати, що це символ боротьби українського народу з переважаючими силами противника та прагнення до незалежності.

Ілюстративні.

Ілюстративна історія служить доказом, який переконує аудиторію, що проблема реальна і нагальна. Що рішення, яке пропонується, є практичним і дієвим.

Смішні.

Дають можливість додати у виступ гумор, ще більше запам’ятатися самому або темі промови. Смішні історії можуть змінити настрій аудиторії, якщо треба розбавити серйозні речі. Вони також є інструментом побудови авторитету спікера, якщо використовуються для самовисміювання.

Історичні.

Історичні історії про добре відомі аудиторії події надихають людей, дають відчуття причетності до цих подій та гордості.

Наприклад, історія про героїв Крут може бути історичною, якщо її цілю буде підняти у слухачів відчуття гордості. І ця ж історія може бути драматичною, якщо її ціллю буде, наприклад, надихнути солдатів української армії.

Притчі.

Якщо є можливість вставити доречну притчу, щоб це не здавалося високопарним, то це хороший варіант. Адже поза зібраннями релігійних організацій притчі рідше розповідають, ніж історії.



Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток