Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Креативне мислення

          • Штучний інтелект: від теорії до практики

          • Бізнес англійська мова

          • Екстримальні види спорту (Гальченко Л.В.)

          • Інформаційні технології управління контентом

          • Критичне мислення (Бабенко В.) (Вибіркова дисципліна)

          • Метод сторітелінгу

            • Загальне

            • Розділ 1. Сторітелінг у професійній діяльності та ...

              • ФайлЛекція 1. Історія та сторітелінг

              • ЗавданняТема 1. Завдання 1

              • ФайлЛекція 2. Етапи роботи з історією

              • ЗавданняТема 2. Завдання 1

              • URL (веб-посилання)Тема 2. Лекція 2

              • ЗавданняТема 2. Завдання 2

              • ФайлТема 3. Лекція

              • ЗавданняТема 3. Завдання

              • ТестМодульний тест 1

              • URL (веб-посилання)Тема 4. Лекція

              • ЗавданняТема 4. Завдання

              • URL (веб-посилання)Тема 5. Лекція

              • ЗавданняТема 5. Завдання

              • URL (веб-посилання)Тема 6. Лекція

              • ЗавданняТема 6. Завдання 1

              • ЗавданняТема 6. Завдання 2

              • ТестМодульний тест 2

            • Підсумковий контроль

          • Методика організації волонтерської діяльності/ Тар...

          • Оздоровчий фітнес (Багорка А.М.)

          • Організація анімаційної діяльності

          • Основи медіаграмотності

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Вхід

Метод сторітелінгу в ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Метод сторітелінгу
  6. Розділ 1. Сторітелінг у професійній діяльності та ...
  7. Тема 3. Завдання

Тема 3. Завдання

Умови завершення

Високий рівень (5 б)

Тезово прописати події для вашої історії, дотримуючись будь-якого із сюжетів на вибір (див. Лекція до теми 3). Тобто ви обираєте певний сюжет і коротко прописуєте основні події історії за етапами, які висуває сюжет. При виконанні завдання цього рівня, будь ласка, зазначте, який саме сюжет ви обрали.


Середній рівень (3 б)

Подати приклади і посилання на ці приклади до кожного із 7 основних сюжетів за К. Букером. Вам треба обґрунтувати, чому саме ця історія/фільм/серіал тощопобудована за тим чи іншим сюжетом.


Достатній рівень (2 б)

Підібрати 5 прикладів використання до ОДНОГО із 7 основних сюжетів (обирайте той, за яким би ви потім хотіли писати свою історію). Зазначте, що спільного між тими творами, які ви підібрали під один сюжет.



Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток