Тема 5. Завдання

Перед виконанням завдання прочитайте лекцію до теми 5. А також ознайометсь із критеріями оцінювання, що прописані після рівнів завдань.


Високий рівень (5 б)

Пропишіть головних і другорядних персонажів, а також антагоніста. Розпишіть внутрішній (характер, цінності, переконання, недоліки харакетру) і зовнішній (професія, місце у соціумі, вік, його історія) вигляд головного героя. Для другорядних вкажіть їхні зовнішність, характер і роль у взаємодії із головним героєм. Для антагоніста також розкрийте зовнішній і внутрішній вигляд, а також те, у чому він буде протистояти герою (це можуть бути протилежні цілі, цінності, або напружені соціальні взаємини). Якщо антагоніст – неживий предмет або явище природи – також надайте епітети для його зовнішнього вигляду (як проявляється) і характеру.


Середній рівень (3 б)

Пропишіть головного героя і антагоніста. Розпишіть внутрішній (характер, цінності, переконання, недоліки харакетру) і зовнішній (професія, місце у соціумі, вік, його історія) вигляд головного героя. Для антагоніста також розкрийте зовнішній і внутрішній вигляд, а також те, у чому він буде протистояти герою (це можуть бути протилежні цілі, цінності, або напружені соціальні взаємини). Якщо антагоніст – неживий предмет або явище природи – також надайте епітети для його зовнішнього вигляду (як проявляється) і характеру.


Достатній рівень (2 б)

Розпишіть внутрішній (характер, цінності, переконання, недоліки харакетру) і зовнішній (професія, місце у соціумі, вік, його історія) вигляд головного героя.


Критерії оцінювання. Ви можете розписувати хаарктеристики персонажів тезово або у вигляді маркованого списку. Головне – та кількість героїв і прописані категорії характеристик, що зазначені у обраному вами рівні.