Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Креативне мислення

          • Штучний інтелект: від теорії до практики

          • Бізнес англійська мова

          • Екстримальні види спорту (Гальченко Л.В.)

          • Інформаційні технології управління контентом

          • Критичне мислення (Бабенко В.) (Вибіркова дисципліна)

          • Метод сторітелінгу

            • Загальне

            • Розділ 1. Сторітелінг у професійній діяльності та ...

              • ФайлЛекція 1. Історія та сторітелінг

              • ЗавданняТема 1. Завдання 1

              • ФайлЛекція 2. Етапи роботи з історією

              • ЗавданняТема 2. Завдання 1

              • URL (веб-посилання)Тема 2. Лекція 2

              • ЗавданняТема 2. Завдання 2

              • ФайлТема 3. Лекція

              • ЗавданняТема 3. Завдання

              • ТестМодульний тест 1

              • URL (веб-посилання)Тема 4. Лекція

              • ЗавданняТема 4. Завдання

              • URL (веб-посилання)Тема 5. Лекція

              • ЗавданняТема 5. Завдання

              • URL (веб-посилання)Тема 6. Лекція

              • ЗавданняТема 6. Завдання 1

              • ЗавданняТема 6. Завдання 2

              • ТестМодульний тест 2

            • Підсумковий контроль

          • Методика організації волонтерської діяльності/ Тар...

          • Оздоровчий фітнес (Багорка А.М.)

          • Організація анімаційної діяльності

          • Основи медіаграмотності

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Вхід

Метод сторітелінгу в ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Метод сторітелінгу
  6. Розділ 1. Сторітелінг у професійній діяльності та ...
  7. Тема 2. Завдання 1

Тема 2. Завдання 1

Умови завершення

Високий рівень (5 б)

Придумайте план історії, яку хотіли б написати, за принципом «тема – фокус – формат». Розпишіть кожен блок. Зробіть план цієї історії за схемою «Що? І що? І що тепер»?

Середній рівень (3 б)

Проаналізуйте 2 матеріали у жанрі сторітелінгу, визначте складові за принципом «тема – фокус – формат», розпишіть ці складові. Додатково пропишіть відповіді на запитання до історій: "Що? І що? І що тепер»?.

Достатній рівень (2 б)

Проаналізуйте 1 матеріал у жанрі сторітелінгу, визначте складові за принципом «тема – фокус – формат», розпишіть ці складові. Додатково пропишіть відповіді на запитання до історії: "Що? І що? І що тепер»?.


Критерії оцінювання:

Завдання має буди повноцінно розписане. Якщо береться чужий матеріал для аналізу на середньому і достатньому рівнях, на нього має бути посилання. Розробка/аналіз має здійснюватися відповідно до зазначених принципів, які чітко розписані у посібнику с. 89-99 (також прикріплений на головній сторінці курсу). Невідповідність вимогам може знизити оцінку за виконане завдання, який би рівень це не був.



Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток