Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька)

          • Логістика та транспортне обслуговування в туризмі

          • Туризм в умовах війни: інклюзивний, соціальний та ...

          • Друга іноземна мова (німецька)

          • Безбар'єрний туризм

          • Архітектурні та художні стилі

          • Безбар’єрний туризм: обслуговування подорожуючих з...

          • Етикет ресторанної справи

          • Логістика в туризмі

          • Професійна риторика

          • Психологія ефективних продаж

            • Загальне

            • Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади курсу...

            • Тема 2 . Психологія продажів. Історія появи продажів

            • Тема 3. Етапи ефективних продажів.

            • Тема 4. Психологічні техніки персональних та прями...

            • Тема 5. Виявлення потреб клієнта

            • Модульна контрольна

            • Розділ 2. Основні етапи ефективного продажу. Тем...

              • ЗавданняСкріпти продажів

              • ФайлЕфективні продажі

              • ФайлСТАНДАРТи обслуговування

              • ЗавданняReikarz імідж готелю, або стандарт чистоти

              • ЗавданняД/З Підготувати презентацію обраного туру. Робота ...

              • ТестЕфективні продажі

              • ЗавданняСитуації

            • Тема 7 . Робота із запереченнями клієнта

            • Тема 8. Методи завершення операції

            • ... Тема 9. Стресостійкість як професійно- важлива...

            • Тема 10. Практична частина

            • Залік

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Психологія ефективни ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Психологія ефективних продаж
  6. Розділ 2. Основні етапи ефективного продажу. Тем...
  7. Reikarz імідж готелю, або стандарт чистоти

Reikarz імідж готелю, або стандарт чистоти

Умови завершення
Початок приймання: четвер 29 жовтня 2020 00:00 AM
Термін спливає: четвер 17 грудня 2020 00:00 AM

Переглянути майстер-клас. Записати основні вимоги до працівників та основні вимоги стандарту чистоти. Поглянути на все як керівник готелю та письмово пояснити :"Навіщо компанія приділяє стільки уваги навчанню працівників та чистоти приміщення та кімнат?" Інформацію надіслати в мудл

Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток