Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Інтерактивні методи навчання

          • Основи гендерної педагогіки

            • Нульова секція

            • Розділ 1. Соціально – педагогічні та правові перс...

            • Розділ 2. Соціологічні та психологічні перспективи...

            • Розділ 3. Освіта та зміна гендерних ролей

              • Файл Лекція 5. Гендерний підхід в освіті

              • ФайлЛекція 6. "Прихований навчальний план» і його насл...

              • ТекаПрактичні заняття до Розділу 3

              • ЗавданняВиконані завдання до практичного 5

              • ЗавданняВиконані завдання до практичного 6

              • ТестТест 3

            • Розділ 4. Гендерний розвиток соціального педагога

            • Індивідуальне завдання

            • Неформальна/інформальна освіта

            • Підсумковий контроль

          • Психологія пошуку роботи ВД

          • Соціально-педагогічний захист та підтримка дітей-с...

          • Тренінгові технології в соціально-педагогічній роб...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Основи гендерної пед ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Основи гендерної педагогіки
  6. Розділ 3. Освіта та зміна гендерних ролей
  7. Виконані завдання до практичного 5

Виконані завдання до практичного 5

Умови завершення
Початок приймання: вівторок 25 березня 2025 12:56 PM
Термін спливає: вівторок 1 квітня 2025 12:56 PM

Завдання: "Чим відрізняється статеворольовий підхід від гендерного підходу?" 1) Завдання виконано на низькому рівні. Відсутній або дуже обмежений опис ознак, не було реального обговорення чи 0-1 бал РН 1. Здійснювати пошук, аналіз і оброблення підхід в освіті: відмінності між статеворольови м і гендерним підходами» Розподіл студентів на 3 групи. Кожна група обговорює три питання. 1)Поясніть, що таке статеворольовий підхід і гендерний підхід. Які ключові відмінності між цими підходами? Наведіть приклади, як ці підходи проявляються в освіті. - 2)Розгляньте, як статеворольовий підхід відрізняється від гендерного в контексті сучасної освіти? 3)Яким чином гендерний підхід допомагає розширити уявлення про ролі чоловіків і жінок, зокрема в професіях, де традиційно домінують представники однієї статі? Які приклади змін можна побачити в сучасній освіті? -

  • практ_5.docx практ_5.docx
    12 листопада 2024, 22:36 PM
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток