Section outline
-
-
тип організації, правова форма підприємства (ТОВ або ФОП);
вибір формату ведення бізнесу (туроператор, турагентство);
визначення концепції компанії (відкриття по франшизі або самостійно);
складання бізнес-плану;
локаційних аналіз для просування бізнесу (вивчення цільової аудиторії в районі, яка була обрана для відкриття офісу);
огляд конкурентів;
банківська гарантія
пошук офісного приміщення;
оформлення інтер'єру і робочих місць;
пошук і наймання персоналу;
складання рекламної кампанії.
-
Ваша компанія на туристичному ринку всього 2 роки. Але , за літній сезон, Ви досягли неймовірних успіхів і стали лідером продажів по направленню Туреччина.
Вас запросили на захід до Туреччини, де буде відбуватись вручення сертифікатів "Лідери продажів. Літо 2024", де Ви будете представляти свою компанію.
Вам необхідно підготувати презентацію або промову про свою компанію, в якій Ви розповісте, як Ви змогли так швидко досягти такого рівня:
-успішна рекламна компанія?
-успішні маркетингові ходи?
-продумала система лояльності (знижки і т.і).
Промова повинна бути змістовною, але недовгою.
-
Базові блоки бізнес плану:
1) резюме
2) маркетинг
3) організаційна частина
4) фінансова частина
5) робота з ризиками
-
пошук роботи; складання резюме; вимоги до менеджера з туризму; його задачі, права та відповідальність.
-
Структура резюме:
ПІБ (повністю):
Адреса, телефон, є-мейл:
Фото:
Мета:
Професійні навички:
Досвід роботи:
Функціональні обов'язки:
Освіта:
Особисті якості:
-
1. Вимоги до умінь і знань менеджера по туризму .
2. З чого складається робочий день менеджера по туризму.
3. Вміння читати документи для здійснення туру клієнта .
-
ТЕМА 5. Обов'язки директора туристичної компанії. Мотивація співробітників для підвищення ефективності роботи персоналу.
1 Функції керівника.
2. Чому важливе делегування повноважень?
3. Мотивація співробітників. Різновид мотивації.
-
-
1. Вхідні дзвінки. Техніка телефонних переговорів з клієнтом.
2. Вихідні дзвінки. Різновид та ціль вихідних дзвінків.
3. Грамотна, добре поставлена мова - обов'язкова умова при телефонних переговорах.
4. Професійні терміни, шаблонні фрази, зменьшувально-ласкаві слова - табу під час спілкування з клієнтом.
-
1. Що таке конфлікт з клієнтом?
2. Етапи відпрацювання конфліктів:
- емпатія. вибачення . основна умова - щирість
- вислухати, дати можливість висловитись. записувати всі претензії клієнта.
-уточнення по записаним претензіям.
-обговорення з клієнтом шляхи вирішення проблеми.
- ніколи не міняти місцями етапи, які зазначені вище.
-
1. Термін - екскурсія.
2. Термін - екскурсант.
3. Функціональна різниця діяльності екскурсовода та гіда -перекладача.
4. Відкриття туристичного бюро.
5. Цілі екскурсій.
6. Визначення цільової аудиторії. Просування на ринку. Пошук клієнтів.
7. Використання "фішок" під час проведення екскурсій. Продумати контент, анонс.
8. Незвичні екскурсії 21 століття.
-
Знайти 3 незвичних екскурсії, підготувати презентацію (доповідь).