Розробка авторського тренінгу
По завершенню вивчення освітнього компоненту
здобувач освіти має продемонструвати здатність розробляти контекст тренінгу як «від
ідеї» орієнтуючись на виявлення потреб цільової аудиторії, так та і «від замовника»
отримуючи завдання від адміністрації закладу освіти або іншої організації. Обирати
тему та методи впливу на аудиторію відповідно ресурсу та компетенції які має.
Тому презентація авторського тренінгу може бути зроблена відповідно
встановлених рівнів:
Середній рівень до 10 балів має бути представлена ідея
тренінгу:
У форматі презентації здійснити:
Опис актуальної проблеми певної цільової
аудиторії
Способи (вправи) які можуть виправити
ситуацію, що склалася у цільової аудиторії
Представити назву, мету, завдання, структуру
та методи треніну
Результати що плануються отримати і способи
отримання зворотного зв’язку.
Достатній рівень до 15 балів має бути представлено повне
портфоліо авторського тренінгу
У файловому форматі:
План тренінгу розписаний з урахуванням
часових меж
Сценарій тренінгу з повним текстом тренера та
описом вправ
Дизайн тренінгу та матеріальне забезпечення
У форматі презентації здійснити:
Опис актуальної проблеми певної цільової
аудиторії
Способи (вправи) які можуть виправити
ситуацію, що склалася у цільової аудиторії
Представити назву, мету, завдання, структуру
та методи тренінгу
Результати що плануються отримати і способи
отримання зворотного зв’язку.
Високий (творчий) рівень до 20 балів - це аналіз результатів після реалізованого
тренінгу
У файловому форматі те що було використано:
План тренінгу розписаний з урахуванням
часових меж
Сценарій тренінгу з повним текстом тренера та
описом вправ
Дизайн тренінгу та матеріальне забезпечення
У форматі презентації:
Зазначити актуальність проблеми цільової
аудиторії
Представити назву, мету, завдання, структуру
та методи тренінгу
Способи (вправи) які були використані
Способи отримання зворотного зв’язку
Результати які були отримні.