Section outline
-
Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія (загальна, дитяча, педагогічна)» є розкриття закономірностей функціонування та проявів психіки людини, специфіки психічного розвитку та становлення особистості в онтогенезі, особливості вікової періодизації психічного та особистісного розвитку дитини, сприяння на цій основі формуванню загальної психологічної культури та компетентності студентів, їх готовності до педагогічної діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Психологія (загальна, дитяча, педагогічна)» є: ознайомити студентів з основними положеннями та проблемами психології, із закономірностями формування та властивостями психічних пізнавальних процесів особистості, психічної діяльності, емоційно-вольової сфери, психодинамічними особливостями людини, а також із специфікою вікових змін психічних явищ.
-
-
-
Намалювати метафоричне зображення психології у власному житті, аргументувати свою роботу. Скрін прикріпити в Moodle.
Максимальний бал: 1
1 - намальоване зображення та аргументування
0,5 - намальоване зображення без аргументації
0 - не виконане завдання
-
-
Підготувати опитування (анкетування) - до 10 питань на тему «Чому ви обрали для навчання ВСП «Економіко-правничий фаховий коледж ЗНУ»? Скрін прикріпити в Moodle.
Максимальна кількість балів: 2
2 - анкету складено відповідно до вимог (див. Лекцію)
1 - питання Анкети логічно не пов'язані, є помилки у дотриманні вимог до складання Анкети.
0 - не виконано завдання
-
-
написати психологічну характеристику творчої особистості (на прикладах видатних діячів психологічної науки).
Максимальна кількість балів: 3
3 - в характеристиці відображені всі структурні компоненти особистості
2 - характеристика відображає лише 1 компонент структури особистості
0 - не виконано завдання
-
-
Пройти тестування «Чи здатні ви досягати цілей?» https://onlinetestpad.com/ru/testview/69306-sposobny-li-vy-dostigat-celej . Скрін прикріпити в Moodle.
-
Підготувати індивідуальний реферат або презентацію на одну із запропонованих тем та прикріпити в Moodle:
1. Відмінності між активністю, діяльністю та творчістю людини.
2. Психологічний зміст натхнення як творчого стану.
3. Енергопотенціал людини та її здатність до діяльності.
Максимальна кількість балів: 1
1 - тема повністю розкрита у вигляді презентації
0,5 - тема поверхово розкрита у вигляді повідомлення
0 - не виконане завдання
-
-
Підготувати презентацію (відео, буклет) на тему "Ігри та вправи для розвитку уваги у дітей дошкільного / молодшого шкільного віку". Прикріпити в Moodle.
Максимальна кількість балів: 2
2 - творче виконання завдання у вигляді буклету чи відео, презентація його в групі
1 - підбір вправ та ігор з розвитку уваги у дітей без презентування в групі
0 - завдання не виконано
-
пройти тест на уважність https://onlinetestpad.com/ru/testview/53800-test-na-vnimatelnost . Скрін прикріпити в Moodle.
-
-
Пройти Тест на визначення сили волі https://onlinetestpad.com/ru/testview/53140-test-na-silu-voli. Скрін прикріпити в Moodle.
-
Підготувати буклет (інфографіку) професійних порад для ваших колег - вихователів ЗДО / вчителів початкової школи на тему: "Прийоми роботи над собою, які можуть сприяти формуванню вольових якостей професіоналу". Завантажте в Moodle.
Максимальна кількість балів: 2
2 - прийоми чітко визначені, оформлені з дотриманням вимог завдання, презентовані в групі на занятті
1 - прийоми чітко визначені, оформлені з дотриманням вимог завдання, але не презентовані в групі на занятті
0 - завдання не виконано
-
-
Пройти Тест на оцінку самоконтролю у спілкуванні https://onlinetestpad.com/ru/testview/1158-test-na-ocenku-samokontrolya-v-obshhenii . Скрін прикріпити в Moodle.
-
За допомогою штучного інтелекту https://scribblediffusion.com/ зробіть метафоричне зображення спілкування в професійній діяльності вихователя ЗДО / вчителя НУШ. Прокоментуйте свою роботу. Завантажте в Moodle.
Максимальна кількість балів: 1
1 - виконано зображення з коментуванням
0,5 - виконано зображення без коментування
0 - не виконано завдання
-
-
пройти методику діагностики міжособистісних відносин Т. Лірі https://onlinetestpad.com/ru/test/97-metodika-diagnostiki-mezhlichnostnykh-otnoshenij-t-liri . Скрін прикріпити в Moodle.
-
Підготувати рекомендації для педагогів (вихователів / вчителів початкової школи по створенню сприятливого психологічного клімату в класі / групі у вигляді буклета чи пам'ятки. Завантажитив Moodle.
Максимальна кількість балів: 3
3 - чітко сформульовано рекомендації та оформлено у вигляді буклету, презентовано на занятті
2 - чітко сформульовано рекомендації та оформлено у вигляді буклету, але не презентовано на занятті
1 - рекомендації не чітко сформульовано та не оформлено у вигляді буклету.
0 - завдання не виконано
-
-
Надайте відповіді на питання. Прикріпіть в Moodle.
Максимальний бал - 5
Кожне питання оцінюється в 1 бал.
-
-
-
Підготовка презентації (доповідей, рефератів) на одну із тем:
1. Значення відчуттів в житті людини.
2. Багатоманітність відчуттів та їх походження.
3. Специфіка нюхових, смакових й дотикових відчуттів.
Максимальна кількість балів: 3
3 - тема повністю розкрита та оформлена у вигляді презентації, презентована на практичному занятті
2 - тема повністю розкрита та оформлена у вигляді презентації, але не презентована на практичному занятті
1 - тема розкрита у вигляді реферату без наочності
0 - завдання не виконано
-
-
пройти Тест на просторове сприймання https://onlinetestpad.com/ru/test/1096177-test-na-prostranstvennoe-vospriyatie. Скрін прикріпити в Moodle.
-
-
Підготувати вправи для розвитку пам’яті у дітей дошкільного / молодшого шкільного віку, завантажити в Moodle.
Максимальна кількість балів: 4
4 - підібрано 3 і більше вправ, оформлено у вигляді презентації чи буклету, презентовано на практичному занятті
3 - підібрано 2 вправи, оформлено у вигляді презентації чи буклету, презентовано на практичному занятті
2 - підібрано 3 і більше вправ, оформлено у вигляді презентації чи буклету, але не презентовано на практичному занятті
1 - підібрано 2 вправи, оформлено у вигляді презентації чи буклету, але не презентовано на практичному занятті
0 - завдання не виконано -
пройти тест «Ваша пам'ять» https://onlinetestpad.com/ru/testview/554-vasha-pamyat . Скрін прикріпити в Moodle.
-
-
Підготувати вправи (техніки) для розвитку мислення дітей дошкільного / молодшого шкільного віку. Прикріпити в Moodle.
Максимальна кількість балів: 3
3 - підібрано 3 і більше вправ, оформлено у вигляді презентації чи буклету, презентовано на практичному занятті
2 - підібрано 2 вправи, оформлено у вигляді презентації чи буклету, презентовано на практичному занятті
1 - підібрано 3 і більше вправ, оформлено у вигляді презентації чи буклету, але не презентовано на практичному занятті
0 - завдання не виконано -
Пройти діагностику за методикою визначення ведучого типу мислення та рівня креативності https://onlinetestpad.com/ru/testview/456954-tip-myshleniya-i-professionalnaya-deyatelnost . Скрін прикріпити в Moodle.
-
-
Скласти рекомендації для педагогів та батьків вихованців з розвитку уяви у дітей дошкільного / молодшогошкільного віку. Прикріпити в Moodle.
Максимальна кількість балів: 2
2 - чітко сформульовано рекомендації з розвитку уяви дітей дошкільного / молодшогошкільного віку, оформлено у вигляді презентації чи буклету, презентовано на практичному занятті.
1 - чітко сформульовано рекомендації з розвитку уяви дітей дошкільного / молодшогошкільного віку, оформлено у вигляді презентації чи буклету, але не презентовано на практичному занятті.
0 --завдання не виконано
-
Розділ 3. Емоційно-вольова сфера та індивідуально-психологічні властивості особистості. Тема "Емоції та почуття. Ментальне здоров'я."
-
Розробити ефективні прийоми керівництва емоціями для вихователя ЗДО/ вчителя початкової школи роботу у вигляді пам’ятки, презентації. Прикріпити в Moodle.
Максимальна кількість балів: 2
2 - роботу виконано та презентовано на практичному занятті
1 - роботу виконано, але не презентовано на практичному занятті
0 - завдання не виконано
-
Розробіть психологічні рекомендації для вихователя ЗДО / вчителя НУШ, який знаходиться у стані стресу. Прикріпіть в Moodle.
Максимальна кількість балів: 1
1 - рекомендації складено у вигляді пам’ятки чи інфографіки та презентовано на занятті
0,5 - рекомендації виконано у вигляді конспект
0 - завдання не виконано
-
-
Пройти самодіагностику за тестом Айзенка на визначення темпераменту та прикріпити скрін
https://wikigrowth.com/tests/test-na-temperament-mpi/
-
-
Пройти онлайн тест "Який у вас характер?" та прикріпити скрін.
https://onlinetestpad.com/ru/testview/429-kakov-vash-kharakter
-
-
Виконайте завдання: визначте, у яких навчальних предметах найбільш яскраво виражені ваші здібності. Опишіть, в чому це виявляється. Прикріпіть в Moodle.
Максимальна кількість балів: 1
1 - чітко визначено власні здібності та надано аргументи
0,5 - чітко визначено власні здібності, але не надано аргументів
0 - завдання не виконано
-
-
Надайте відповіді на питання. Завантажте в Moodle.
Максимальна кількість балів - 3
3 - надано розгорнуті та аргументовані відповіді на всі 6 питань
2 - надано розгорнуті та аргументовані відповіді на 4 питання
1 - надано розгорнуті та аргументовані відповіді на 2 питання
0 - завдання не виконано
-
-
-
-
-
-
-